glaskoning-glas-balustrade-qrailing-compressed

Bezorgen

Wij bezorgen door heel België.

Let op: Houd rekening met een vertraging van 10-18 werkdagen bovenop de normale levertijden. Onze excuses voor het ongemak.

ProductLevertijd
Beloopbare vloeren15-25 werkdagen
Brandwerend glas30-40 werkdagen
Conforglace20-30 werkdagen
Diamantglas15-20 werkdagen
Draadglas10-15 werkdagen
Enkel glas (float), enkel figuurglas5-12 werkdagen
Gelaagd glas 33/2 & 44/25-12 werkdagen
Gelaagd glas dikker dan 44/210-15 werkdagen
Gelaagd glas gekleurd 33/115-20 werkdagen
Geluidswerend glas12-25 werkdagen
Gehard glas (oa wanden en deuren)15-25 werkdagen
Glastoebehoren zoals kit, band en blokjes1-2 werkdagen
Glas in lood20-30 werkdagen
Glazen keukenachterwanden20-25 werkdagen
Spiegels met LED verlichting2-3 werkdagen (mits op voorraad bij ons in het magazijn)
Hardglazen klepramen20-25 werkdagen
HR++ isolatieglas (ook figuur, 1.0 en Velux dakramen)20-26 werkdagen
HR+++ triple glas20-26 werkdagen
Isolatieglas20-26 werkdagen
Monumentenglas20-30 werkdagen
Schuifloketten met enkel of gelaagd glas10-15 werkdagen
Spiegels10-15 werkdagen
Tafelbladen15-25 werkdagen
Voorzetramen60-65 werkdagen - LET OP ivm leverproblemen profielen bij de leverancier = 3 maanden levertijd.
Whiteboards15-25 werkdagen
Windschermen15-25 werkdagen
ZHR++ zonwerend glas20-26 werkdagen
PP-slijpen2-5 werkdagen bovenop de aangegeven levertijd
Roeden en wienersprossen 7 dagen extra bovenop de aangegeven levertijd

De levertijd is afhankelijk van het soort product. Hoewel wij ons best doen om de levertijd zo kort mogelijk te houden, vergt glas op maat enige productietijd. Nadat je de bestelling hebt geplaatst, krijg je zo snel mogelijk een mail met de leverdatum van je product(en). Wanneer de exacte leverdatum bekend is, ontvang je nog een mail met een tijdsblok van 2 uur waarin we het product leveren.

Verzendkosten
De verzendkosten zijn per bestelling €30,- excl. BTW.

MAATREGELEN CORONAVIRUS 

Deze bijzondere tijden vragen enkele aanpassingen. Je kan nog altijd gewoon online bestellen, maar de levertijden zijn wel wat anders. We verzoeken je om je vragen zoveel mogelijk per mail te stellen via info@glaskoning.be. Telefonisch zijn wij beperkt bereikbaar, voor dringende vragen met betrekking tot bestellingen.

Wij hopen op jullie begrip hiervoor. 

Uiteraard besteden wij extra aandacht aan hygiëne. Wij vragen hierbij ook je medewerking voor onze en jouw eigen gezondheid:

  • Onze chauffeurs wassen hun handen zo vaak mogelijk;
  • Onze leveringen gebeuren zoveel mogelijk contactloos;
  • Er wordt niet meer getekend voor de leveringen, maar een foto gemaakt als bewijs;
  • Wij vragen om direct contact met onze chauffeurs te vermijden;
  • Indien mogelijk laten onze chauffeurs je bestelling bij jou achter. Zorg ervoor dat er een plaats is vrijgemaakt om het glas neer te zetten, bijvoorbeeld onder de carport of ergens anders bij het huis;
  • Heb je klachten en/of wil je geen risico lopen? Meld dit dan via info@glaskoning.be en dan maken wij een nieuwe bezorgafspraak.
    NB. Bij zware ruiten > 1,5 m2 is er wel hulp nodig. Het glas moet dan samen van de bus getild worden. Contact is dan onvermijdelijk. Mocht je hiertegen bezwaar hebben, neem dan contact op met onze klantenservice om de bezorgafspraak te verplaatsen.

Denk verder aan de standaard instructies die je samen met de leverdatum of het afhaalbericht ontvangt in je mailbox.

Bedankt voor je begrip!